Pobieranie danych ...

Ekrany w firmie

logowanie
logowanie dla zarejestrowanych klientów

Do czego służą Ekrany w Firmie?

Ekranyonline to sieć zdalnie administrowanych ekranów informacyjno-promocyjnych wraz z innowacyjnymi funkcjami zarządzania i tworzenia treści, dostosowanymi do wymagań sektora MiŚ przedsiębiorstw.

Ekrany montowane są w pomieszczeniach, korytarzach, halach produkcyjnych, w przestrzeni publicznej na specjalnie przygotowanych stanowiskach, są źródłem informacji dla klientów oraz pracowników

Ekranyonline bazują na autorskim silniku Redi, zaprojektowanym i wyprodukowanym przez własne studio deweloperskie.

Posiadając pełną kontrolę nad oprogramowaniem, możemy zaoferować naszym klientom możliwość zamówienia nowych lub rozszerzenie istniejących funkcjonalności, dopasowując systemu do indywidualnych potrzeb firmy.

Zastosowanie

Wyświetlane treści mogą dotyczyć wielu zagadnień związanych z prowadzoną działalnością:

  • treści promocyjny
  • reklamy, prezentacje produktów, identyfikacja firmy, PR, programy lojalnościowe

  • informacje praktyczne
  • mapa biura, HR, wsparcie dla pracowników

  • zarządzanie produkcją
  • BHP, wizualizacja produkcji, harmonogram

Wersja chmurowa

wersja systemu w której dane przechowywane są na serwerach zdalnych rozlokowanych na terytorium Unii Europejskiej

Wersja lokalna

wersja systemu w której dane przechowywane są na serwerach działających w wewnętrznej sieci informatycznej przedsiębiorstwa

Istnieje możliwość integracji zdalnych ekranów z przemysłowymi systemami wizualizacji produkcji lub innymi urządzeniami automatyki za pomocą sprzęgów cyfrowych RS232, CAN oraz CANOpen.

Zarządzanie

Ekranyonline to elastyczny, wielopoziomowy system zarządzania zasobami, umożliwiający skonfigurowanie grup redaktorów o unikalnych uprawnieniach dostępu do treści poszczególnych ekranów.

Oto przykład zastosowania sieci ekranów informacyjno-promocyjnych na potrzeby firmy z rozproszonymi oddziałami:

W przypadku zilustrowanym powyżej Zarząd, jako jednostka nadrzędna, ma prawo publikować treści na każdym z ekranów, z wyjątkiem jednego z ekranów w zakładzie produkcyjnym. Tutaj komunikaty mogą być umieszczane jedynie przez zakładowego redaktora, który, ponadto, podłączył wyświetlacz to systemu wizualizacji produkcji.
Jeden z ekranów w warsztacie oraz wszystkie w sklepach partnerskich będą prezentować jedynie audycje przygotowane przez upoważnionego przez Zarząd redaktora.

W skład standardowego zestawu wchodzą:

  1. ekran LCD wielkości od 32” do 65”
  2. odtwarzacz multimedialny montowany na tylnej obudowie każdego ekranu, podłączony do Internetu
  3. konfiguracja systemu zgodnie z wymaganiami
  4. szkolenia dla osób obsługujących
  5. wsparcie infolinii technicznej

Nasze oprogramowanie nie wymaga instalowania. Może być obsługiwane z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Program umożliwia umieszczanie na ekranach publikacji, które użytkownik ma zapisane na komputerze: zdjęcia, PDF-y, filmy itp. Dodatkowo po zalogowaniu do systemu dostępny jest edytor, który pozwala stworzyć atrakcyjne graficznie slajdy. Wystarczy wybrać jedno z kilkunastu dostępnych teł, dodać tekst czy zdjęcia i publikacja jest już gotowa. Można również tworzyć własne, personalizowane tła (np. z logo urzędu). Użytkownik nie musi zatem potrafić obsługiwać skomplikowanych programów graficznych, może tworzyć atrakcyjne publikacje w niezwykle intuicyjnym środowisku.