Pobieranie danych ...

Ekrany w urzędzie

logowanie
logowanie dla zarejestrowanych klientów

Do czego służą Ekrany w Urzędzie?

Ekranyonline to sieć zdalnie administrowanych ekranów informacyjno-promocyjnych wraz z innowacyjnymi funkcjami zarządzania i tworzenia treści, dostosowanymi do potrzeb i realiów samorządów lokalnych, urzędów, szpitali oraz bibliotek.

Ekrany montowane w pomieszczeniach, korytarzach czy w przestrzeni publicznej na specjalnie przygotowanych stanowiskach,  są źródłem informacji dla mieszkańców, interesantów czy samych pracowników.

Wyświetlane treści mogą dotyczyć wielu tematów będących w kręgu zainteresowań społeczności lokalnej:

  • informacje praktyczne
    godziny pracy, mapa urzędu, oficjalne komunikaty, kalendarz ważnych wydarzeń, dane kontaktowe
  • dane statystyczne
    wykonanie budżetu, dane urzędu stanu cywilnego, budżet obywatelski, pozycja okręgu na tle innych jednostek, wyniki rywalizacji sportowych
  • informacje kulturalne
    zaproszenia na wydarzenia kulturalne, wernisaże prac dzieci, kanał informacyjny dla domów kultury oraz bibliotek, osiągnięci i prace mieszkańców
  • ostrzeżenia
    ostrzeżenia meteorologiczne, dane o zanieczyszczeniu środowiska, informacje o zmianach w organizacji ruchu, ostrzeżenia o awariach, planowane konserwacje, wyłączenia

Zarządzanie

Ekranyonline to elastyczny, wielopoziomowy system zarządzania zasobami, umożliwiający skonfigurowanie grup redaktorów o unikalnych  uprawnieniach dostępu do treści poszczególnych ekranów.

Oto przykłady zastosowania ekranów informacyjno-promocyjnych na potrzeby różnej wielkości firm:

W przypadku zilustrowanym powyżej ratusz, jako instytucja nadrzędna, ma prawo publikować treści na każdym z ekranów, z wyjątkiem przedszkola. Tutaj komunikaty mogą być umieszczane jedynie przez przedszkolnego redaktora.
Jeden z ekranów w szkole może wyświetlać również treści utworzone przez bibliotekę, na przykład listę propozycji literackich dla uczniów.
Oba ekrany w Punkcie Obsługi Mieszkańców będą prezentować jedynie audycje przygotowane przez ratusz.

Każda z instytucji, może przydzielać uprawnienia dla poszczególnych działów czy osób. Na przykład, Wydział  Zarządzania Kryzysowego posiada dostęp do wszystkich ekranów w celu informowania o zagrożeniach, natomiast Urząd Stanu Cywilnego dysponuje czasem antenowym na ekranach zamontowanych tylko w jego oddziałach.

W skład standardowego zestawu wchodzą:

  1. ekran LCD wielkości od 32” do 65”
  2. odtwarzacz multimedialny montowany na tylnej obudowie każdego ekranu, podłączony do Internetu
  3. konfiguracja systemu zgodnie z wymaganiami
  4. szkolenia dla osób obsługujących
  5. wsparcie infolinii technicznej

Nasze oprogramowanie nie wymaga instalowania. Może być obsługiwane z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Program umożliwia umieszczanie na ekranach publikacji, które użytkownik ma zapisane na komputerze: zdjęcia, PDF-y, filmy itp. Dodatkowo po zalogowaniu do systemu dostępny jest edytor, który pozwala stworzyć atrakcyjne graficznie slajdy. Wystarczy wybrać jedno z kilkunastu dostępnych teł, dodać tekst czy zdjęcia i publikacja jest już gotowa. Można również tworzyć własne, personalizowane tła (np. z logo urzędu). Użytkownik nie musi zatem potrafić obsługiwać skomplikowanych programów graficznych, może tworzyć atrakcyjne publikacje w niezwykle intuicyjnym środowisku.