Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ninja-forms domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/felbrso/www/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the updraftplus domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/felbrso/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Ekrany w firmie - Ekrany Online

Ekrany w firmie

Do czego służą?

Ekranyonline to sieć zdalnie administrowanych ekranów informacyjno-promocyjnych wraz z innowacyjnymi funkcjami zarządzania i tworzenia treści, dostosowanymi do wymagań sektora MiŚ przedsiębiorstw. Ekrany montowane są w pomieszczeniach, korytarzach, halach produkcyjnych, w przestrzeni publicznej na specjalnie przygotowanych stanowiskach, są źródłem informacji dla klientów oraz pracowników

Ekranyonline bazują na autorskim silniku Redi, zaprojektowanym i wyprodukowanym przez własne studio deweloperskie. Posiadając pełną kontrolę nad oprogramowaniem, możemy zaoferować naszym klientom możliwość zamówienia nowych lub rozszerzenie istniejących funkcjonalności, dopasowując systemu do indywidualnych potrzeb firmy.

Zastosowanie

Wyświetlane treści mogą dotyczyć wielu zagadnień związanych z prowadzoną działalnością:

  • treści promocyjny

reklamy, prezentacje produktów, identyfikacja firmy, PR, programy lojalnościowe

  • informacje praktyczne

mapa biura, HR, wsparcie dla pracowników

  • zarządzanie produkcją

BHP, wizualizacja produkcji, harmonogram

Zarządzanie

Ekranyonline to elastyczny, wielopoziomowy system zarządzania zasobami, umożliwiający skonfigurowanie grup redaktorów o unikalnych uprawnieniach dostępu do treści poszczególnych ekranów.

W skład standardowego zestawu wchodzą:

  1. ekran LCD wielkości od 32” do 65”
  2. odtwarzacz multimedialny montowany na tylnej obudowie każdego ekranu, podłączony do Internetu
  3. konfiguracja systemu zgodnie z wymaganiami
  4. szkolenia dla osób obsługujących
  5. wsparcie infolinii technicznej
Nasze oprogramowanie nie wymaga instalowania. Może być obsługiwane z dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Program umożliwia umieszczanie na ekranach publikacji, które użytkownik ma zapisane na komputerze: zdjęcia, PDF-y, filmy itp. Dodatkowo po zalogowaniu do systemu dostępny jest edytor, który pozwala stworzyć atrakcyjne graficznie slajdy. Wystarczy wybrać jedno z kilkunastu dostępnych teł, dodać tekst czy zdjęcia i publikacja jest już gotowa. Można również tworzyć własne, personalizowane tła (np. z logo urzędu). Użytkownik nie musi zatem potrafić obsługiwać skomplikowanych programów graficznych, może tworzyć atrakcyjne publikacje w niezwykle intuicyjnym środowisku.

Wszelkie prawa zastrzeżone © REWERS 2022 | Webdesign: Studio Tworzenia K. Głośnicki

Skip to content